ヘ(^_^ヘ) school life in japan (ノ^_^)ノ

Slängde ihop lite bilder under min tid i Yokohama Commercial High School! ♥
Hann tyvär inte ta kort med alla, men har en massa andra bilder från skolan som jag kanske kan visa er vid ett senare tillfälle.. haha.
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/655281/images/2011/japanese-class_157673896.png

Min klass var då 3-7, underbar klass! ^^ Det var nervöst första dagen såklart men dom var såå snälla att det var inte jobbigt alls. Man blev alltid på glatt humör så fort man satt en fot i klassrummet får då skrek de "Ohayou~" (=god morgon) och vinkade, så kom oftast de fram och pratade med en vid varenda rast. Lektionerna var även jätte roliga! Jag fick pröva på att vara i såå många olika klasser och presentera mig för alla. Både ettor, tvåor och treor så det tyckte jag var jätte kul. Ettorna kan vara de roligaste elverna, de var så nyfikna och glada men de pratade alldeles för mycket ibland haha! Jag fick ofta lära dom engelska och de tyckte dom var jätte kul! Min klass, 3-7 var väll dock där jag fick flest vänner, men även några i 2-7 som ni kan se på de små bilderna.
Det finns jätte mycket att berätta, men det orkar jag inte skriva ner nu. ^^ Ni kan fråga om det är nått speciellt ni undrar över.


Kommentarer
Postat av: Narnendil

niiice :D jag vill också ha en egen japansk klass xD



shit, jag tror det är första gången jag går in på din blogg.. förlåt >.< men jag är sjukt dålig på att kolla folks bloggar.. kollar typ miyavis.. och han uppdaterar den ju knappt ens längre >.<

2011-07-19 @ 18:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0