japan dagen imorgon

Imorgon har vi en "japan dag" i skolan, vilket innebär att vi som går i SK09 ska hålla en presentation inför de som är yngre än oss men som också läser japanska som jag, om våran japan resa. Det är alltså två klasser och flera lärare som ska sitta och lyssna och jag hatar verkligen att redovisa.. känns inte sådär jätte kul när jag tog på mig det värsta jobbet, att berätta om de 6 första dagarna i Japan, vi gjorde så sjukt mycket då som jag måste ta upp! Jag måste börja skriva om det i bloggen också, jag vet.. ska göra det så snart som möjligt. I alla fall, efter den presentationen ska Meiji University studenterna från Japan som vi träffade när vi var där, komma och hälsa på oss! Ska bli sååå kul! Vi kommer äta tillsammans, de ska hålla en presentation för oss och så har vi massa aktiveter tillsammans, som japansk matlagning osv. Spännande.. :) Vi planerar att följa med dom in till stan efter skolan också och visa runt..


jag idag, glad 18-årig tjej! haha.

Kommentarer
Postat av: Michelle MK

Då var du stoor :)

2011-09-01 @ 07:35:06
URL: http://creamk.blogg.se/
Postat av: Daniella.

Varsegod!

Ah, jag vill också ha en sådär Japan dag eller Sydkorea dag i skolan xD

Girls' Generation in my heart, älskar de!<3

2011-09-01 @ 08:02:30
URL: http://augustchild.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0