280811

Idag är det söndag, jag är inte ett dugg pepp på skola imorgon faktiskt. Börjar 8.00 och slutar 14.55, jag lär vara helt slut efterråt. Har kännt mig extremt trött hela helgen, kan vara för att jag inte riktigt återhämtat mig från förkylningen.. jag vet inte riktigt. Spelat tv-spel gjorde jag hela natten till idag också så har inte fått mycket sömn alls.. hoppas på att jag somnar tidigt idag. :) Var iväg en snabbis och köpte två par jeggins i SKHLM idag också!

Igår träffade jag kusin som kom till Stockholm under dagen, hon bjöd mig på lunch och betalade en tröja åt mig som en tidig födelsedagspresent, jätte snällt!

Btw, håller på lite med designen, den är inte riktigt klar ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0