beslutsångest

Jag sitter och funderar på hur jag ska färga håret, har världens beslutsångest. En del av mig vill ha svart hår, och den andra delen vill ha ljusbrunt hår. Jag vet att jag passar i båda, för jag har haft hårfärgerna förut. Men att få till den ljusbruna färgen är rätt svår att fixa själv, hos frisören blir det minst 2000kr. Svart blir inte mer än 100-200 spänn, men sen om man tröttnar så blir det ju svårt att få tillbaka det ljusa igen.. gud vad det här med hår är jobbigt. Idag avskyr jag verkligen mitt hår. Det vägrar ligga rätt. Jag borde göra en Britney och raka av hela håret!? Vad mycket text det blev nu endast om mitt hår..

Om ca en timma så ska jag möta upp Carro, vi ska in till stan. Tänkte kolla runt lite, jag behöver lösögonfransar, en sminkborste, tröjor och ett par jeans, men jag har nog inte råd med allt det där. Jag får plågas med ännu mer beslutsångest. Vi ska ta en liten lunch/middag på Sandy's hade vi tänk sen.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Yeah~~

Gör en britney vetja :D

2010-10-10 @ 11:10:01
URL: http://neettaan.blogg.se/
Postat av: Michelle

du kan alltid bara tona det svart.. det rinner ju ut och frisörena säger att det är lättare att jobba med ett hår som bara har tonats än ett hår som e färgat! :)



Då lägger det sig ju inte som lager på lager vettu? Det gör det ju med färg. :)

2010-10-14 @ 12:38:45
URL: http://mischakaro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0