livin' la vida loca

upside inside out, she's livin' la vida loca (8)

Tack vare min klasskamrat Reham så är den här låten fast i mitt huvud nu, hahaha.

Idag så var jag så smart att jag ställt in klockan fel, så jag vaknade 20min innan jag skulle med bussen, jag fick fixa mig och äta snabbt som fan och springa ut! Vi hade nämligen matteprov på morgonen som var i 2 timmar. Det gick helt okej (får vi hoppas). Så fick jag nyss veta att jag har 1 lektion imorgon som börjar 14.00-15.30, känns skit tråkigt att jag måste gå på den. Menmen.. sen är det lov. :) Har inget planerat än, kanske bara det att jag ska till mormor en natt eller så.

Nu ska jag dra! Byebye ♥

Kommentarer
Postat av: mirrrrrreh

JA MORMOR! själv ska jag dit idag och det blir påskgodis varje dag hela veckan och nästa vecka h1h1h1h1h1h1 man måste unna sin själ också!!! xD

2010-04-01 @ 10:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0