let's zumba



Yes my dear friends, idag så har jag dansat zumba! Jag.. dansat? You heard me. Haha, det var faktiskt kul, lite svårt att hitta den där rytmen dock. Men ska fortsätta att göra den här tränigen. :)

Innan så var jag och shoppade, köpte en tidig present till Jeanette och en sen till Michelle! Aldrig i tid. Självklart köpte jag lite till mig med. Well well, nu ska jag nog lägga mig, är rätt trött efter träningen, så har vi suttit vid tvn också. Såg melodifestivalen, jag är grymt besviken. Anna av alla, hon var SÄMST! Pinsamt.. aja. Vi kollade även på "Yes man!", den var så skön, riktigt min humor, haha. Men nu säger jag god natt.


Kommentarer
Postat av: Michelle

sv. det behövde du inte ha haft! :) men tack ändå! kramiissar!

2010-03-15 @ 20:52:51
URL: http://themichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0