juli morgon

Vad gör Emerie om dagarna? Sover.. drömmer sig bort, tittar på roliga shower/filmer, njuter till musiken och umgås med vännerna. Jag är inte direkt ett fan av denna värmen (vill jag ha 30+ åker jag utomlands typ XD) så jag badar inte och sånt.
Imorgon tänkte jag ta en morgonpromenad med Mirre igen, senare åker vi in till stan och bara chillar vid nån park och.. glor på flok, det blir bra! Nej jag har inget mer att säga just nu. Orkar inte bloggaaa.. vi hörs.

"Maybe we're friends, maybe we're more, maybe it's just my imagination but I see you stare just a little too long and it makes me start to wonder. So baby, call me crazy but I think you feel it too, maybe I just gotta get next to you." Jordin Sparks - Next to you.


F-777 - Once More


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0