2 cool 4 school

Skola igen, ska man skratta eller gråta? Känns bara så jobbigt just nu, vill helst bara ta det lugnt. Har 0,0% lust att gå dit, men man måste ju tyvärr. För ju försöka peppa mig med att vi kommer få åka till Japan nästa år, men jag är  rädd, tänk om jag inte ens lärt mig tillräckligt med japanska tills dess? Plus att det låter lite läskigt att vi ska få bo med en främmande familj, kanske kul, men läskigt ändå. Anyways. Imorgon är det fredag, så det är ju snart helg ändå. ^^ Har inte planerat något, men har ingen lust att sitta hemma då iallafall. :) Kanske åker iväg någonstans och shoppar.. eller fönstershoppar, hah. Ska sluta babbla nu och städa mitt rum, ciao.

Kommentarer
Postat av: ~ Jeanette ♥

ja det behövs en rejäl städning i ditt rum. :D

DRIVER. XD

2010-01-08 @ 22:42:44
URL: http://neettaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0