5 april

3:a april: Jag fick veta att mitt favoritband TVXQ valt att ta en paus från sina aktiviteter som band.. it's very very sad. Men de ska hålla på med sina solo aktiviteter nu, så jag stöttar de fortfarande. Tror helt klart att de kommer tillbaka som band någon dag... annars så, blir jag deprimerad ;_;. Jag beställde även lite saker med dom, som ni kan se på bilden här under.



Jeanette fixade även mina naglar fint, ska lägga upp en video på hennes blogg sen så får ni se.

4:e april: Vi i familjen åkte till syrrans pappa och åt middag och så, det var trevligt. :)

Idag: planerar att gå hem till Carro snart och hitta på lite saker.

Kommentarer
Postat av: Jaehwa

Tack :'3 Ska nu ladda upp nästa kapitel eftersom jag fick en kommentar,lol xD

2010-04-06 @ 13:50:12
URL: http://jaehwa.blogg.se/
Postat av: jenny

keep the faith, dbsk fighting! ^^

2010-04-10 @ 12:07:26
URL: http://jennyzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0