Gal Circle

Har jag precis duschat och ätit, och snart ska jag läsa lite om Gal Circle. Det är en japansk serie, ni får själva läsa lite om den. Tänkte iallafall se den snart. Två väldigt bra skådespelare som är med är Suzuki Emi och Aragaki Yui! Ska bli kul.
Well, skolan gick rätt snabbt idag tycker jag, vi hade prov i japanska. Det var faktiskt inte såå svårt, men tog tid att sitta och läsa all Hiragana tycker jag. Allt stod liksom med Hiragan, och vi var tvugna att skriva med det också. Hoppas iallafall att jag får bra betyg, kändes som att det gick bra. Naja, nu ska jag inte skriva mer. ♥


(Bilderna tagna ur Gal Circle)

Kommentarer
Postat av: emma ridefors

Vilken söt blogg du har :)

2009-10-14 @ 11:16:41
URL: http://emmaridefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0