か い も の

こんにちわ! ~ (Konnichiwa= hej).
Haft skola idag; samhäll, japanska och matte. Det var helt okej, lite tråkigt bara. Självklart var japanskan roligast, då vi fick översätta en låt text till hiragana själva, sen så fick vi sjunga den också. :) Det var en låt som är med i "Min granne Totoro". Vi satt mest och skratta, för vi hann inte ens med i melodin, haha. Efter skolan stack jag och Carro till skärholmen. Köpte mig ett par nya skor, jeans, leggins, linne, halsband och armband. Bild på det kan ni få imorgon. Nu så ska jag nog gå och lägga mig, är ganska trött. Ha det bra folket!

Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

Hoppas du får en fortsatt trevlig dag! :D

2009-10-08 @ 14:13:01
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: Michelle

här är färgen : #ad91a5



det ser ut som att det e lite nyansskillnad just nu?

2009-10-08 @ 14:44:36
URL: http://themichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0