no more cry

Idag har jag varit en aning duktig känner jag. Imorse hade jag utvecklingssamtal, det gick helt okej. På eftermiddagen hade jag matte prov som jag också tror gick bra. Efter skolan åkte jag och handlade lite kläder. Just nu tittar jag på Desperate Housewifes.. :) kul, kul.

Suttit och läst lite om dieter och sånt också (mest för att jag inte har mycket annat att göra just nu).. jag är verkligen dålig på att ta tag i att äta nyttigare och träna.. it's hard! Känner att jag verkligen behöver något som motiverar, även om jag försöker säga till mig själv att ta tag i det, så gör jag det inte. Help me?! Jag skulle vilja gå ner ett par kilon faktiskt. Velat det ett långt tag, men är precis på samma ställe fortfarande. Så där anorexia smal vill jag inte bli, bara så att jag trivs med mig själv. :)

Detta blev ett långt och säkert väldigt tråkigt inlägg för er, så ska sluta skriva här. Vi hörs, byebye! ♥

Kommentarer
Postat av: emelin

mamma har också problem med levern, det var där dem hittade 4 tumörer i hennes lever.

de allmänt jobbigt med allt, men detta sker nog för något annat i framtiden

2009-11-10 @ 22:35:50
URL: http://ecer.blogg.se/
Postat av: Miriam

Vilken fin blogg du har:D

2009-11-11 @ 07:04:28
URL: http://miiire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0