jaejoong vs. dolfie


Som om JaeJoong inte redan såg ut som en docka?! Men dockan är hur vacker som helst! Den är ju hyffsat lik också. Skulle själv vilja ha en sån docka, för den äkta JaeJoong lär man ju aldrig få.. ;) Vad tycker ni, är det likt? Sen är det ju inte bästa bilden jag tog att jämföra med, tog bara den första bästa. Att köpa sånna dockor har faktiskt blivit väldigt populärt även här i Sverige, har hittat ett flertal bilddagböcker där folk lägger upp bilder på sina dockor de köt genom internet. Här till exempel har ni en blogg där en tjej tänker börja blogga om sin dolfie, eller bjd som de även kallas. Här har ni även ett forum för svenskar som skriver om sina dockor, jag själv tycker det är lite kul att kolla på deras egna bilder som de lägger upp på deras dockor. Nej, nu ska jag börja tänka lite inför mammas begravning.. ♥

Måste även tilläga att jag hade besöksrekord igår!


G-Dragon - 나만 바라봐 (Part 2)

Kommentarer
Postat av: Foki

svar: åh tack så jättemkt! :) så himla rolig och höra att du uppskattar min blogg ^^ det betyder massor :)



tusen tack för den super fina kommentaren! det fick mig att sken upp som en sol ^^



Kram!

2009-05-26 @ 19:43:50
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0