愛 の コ マ ン ド

Sorgligt nog börjar helgen redan att ta slut, det känns som om jag inte hunnit med att göra någonting alls. Var iallafall på sjukhuset idag igen, bara en liten stund. Fick pengar, wohu! Imorgon åker mormor hem, så jag flyttar till Ritva ungefär en vecka kanske? Ja, vi får väll se.. nästa lördag är iallafall jag uppbokad av Miriam, det kommer bli awesome. (Mirre planerar väldigt bra ska ni veta!) Min text hänger inte riktigt ihop, nej, men jag är helt inne i musiken, haha. "Four time, minna clap! clap!.." Prövade nyss en massa kläder som jag kan tänka mig att ha på mig den 30:e maj då jag ska på Tegomass spelning, tror iaf att jag bestämt mig. Men dagen innan på meet and greet:en måste jag köpa en ny tröja och kanske ett halsband? Behöver skor också.. *suck* så där kommer de pengarna ryka. Fast får ju japan expo pengarna tillbak! (y) Okej, ska sluta plåga er med onödig text. ♥

Kommentarer
Postat av: Foki

svar: åh tack så mkt för komplimangen ^^ vad glad jag blir =)



ha en toppen kväll! =)

2009-05-03 @ 22:15:42
URL: http://foki.blogg.se/
Postat av: Amy.C

hehe..tack^_^



vf har du haft dt tråkigt då?:( låter inte bra precis.. hehe...

2009-05-04 @ 10:46:52
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0