I fear it and it's scaring me

Image and video hosting by TinyPic

Var då i stan idag med mamma, och vi träffade min kusin Sofia och Eva. Först och främst gick vi och åt på kina restaurang, så himla gooott. Tror nog nästan att jag åt för mycket.. sedan så gick vi runt och handlade lite. Jag köpte som ni ser på bilden Ett gult linne och ett guldhalsband på H&M,och så en döskalle scarf från Punkt Shop. När Eva och Sofia gick så åkte vi till Rådmansgatan och köpte lite japanskt gott godis och en tidning.
Nyss, eller ja, för över en timma sen satt jag och kollade på Top Design, ett väldigt bra program som går på 3:an, ska följa det hade jag tänkt, och har gjort det nu ett tag. Ska bli kul att se vem som vinner. :D
Nu ska jag nog antingen kolla på KAT-TUN Cartoon eller Tatta Hitotsu no Koi. ♥

Kommentarer
Postat av: Lise

ååh, vilka är det på postrarna i den där tidningen?

2009-02-26 @ 20:24:46
URL: http://megumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0