let it snow, let it snow..

LET IT SNOW!



Hoppas verkligen att snön håller sig kvar till jul, men ingen mer snöstorm tack!!
Ni skulle sett vilken snöstorm det var här imorse. När jag gick ut på morgonen för att gå mot bussen, så såg jag ingenting, allt var bara vitt. Glasögonen blev helt blöta och utan de så ser jag inte lika bra liksom. Hela sminket rann ner och jag såg förfärlig ut. Snön var ända upp till knäna!
Bussturen som skulle ta ca 10min tog 25min! Busschaufören såg ju knappt vart han körde och alla bilar körde så sakta, all kändes så himla jobbigt bara. Hade noll tålamod! Men inte nog med det, när vi slutade vid 14:40 så var det inga bussar som gick hem.  Så jag och Carro fick gå mot Tumba Station och sitta där till ca 16:30 då hennes pappa skjussade oss hem. Det var sååå kallt. Blä, hoppas jag inte behöver gå igenom detta imorgon då vi har skolavslutning.




Kommentarer
Postat av: KAWAiiKAi ~

oh den första bilden var helt fin :3



sv: ahh okej haha men kinesiska är nog mycket mycket svårare x3

2009-12-19 @ 20:51:37
URL: http://kawaiikai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0