Fryser ju som fan

Hösten har precis börjat, och jag fryser så som om det vore vinter.
Hur kallt ska de då bli i vinter liksom? Dags att leta efter en jacka kanske, haha.
Åh, hade föräldrarmöte för ett tag sen, och det var så jääävla tråkigt.
Det var bara så onödigt, man fick liksom inte reda på något nytt.
Errhm.. just nu sitter jag och målar naglara; röda. >< Snyggt, ne?
Ä så jävla trött bara! Men har inte alls lust att gå och lägga mig nu liksom. ._ .

Btw, nu har bloggdesignen ändrats ännu mer, hope you like it. n_n

Image and video hosting by TinyPic
Skönt det skulle vara att befinna sig i Bulgarien just nu. (på bilden ovan, jag som tagit.)

Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag fryser också jättemycket nu förtiden! Snart lär man behövs både mössa och vantar! ^^

2008-09-11 @ 19:41:21
URL: http://billshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0