Utmanad.

Jag har antagit en utmaning av Hiep
Regler: 
Sätt in dessa regler på din blogg och länka gärna den som utmanat dig. 
Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa. 
Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka dem. 
Låt dem få veta att de har blivit utmanade!

- Jag är halvt österrikisk, halvt finsk.
- Jag tänker alldeles för mycket.
- Jag vägrar göra saker jag inte vill.
- Jag vill att det ska va som förrut, gamla goda tider.
- Jag ser äldre ut än vad jag är, tycker många.
- Jag har inga syskon.
- Jag står hellre bakom kameran än framför.

Jag utmanar dem som vill, kopiera detta och sätt in den på bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0