This is Halloween

Jag har ingen Halloween känsla all faktiskt, lite tråkigt kanske. Men jag hade hade iallafall en rolig dröm inatt, om Johan Palm! Först var han min morbror, sedan var han min kusin, sedan så var han min kompis, lite skumt. Var också tvungen att göra gymnasieval i drömmen, skit läskigt var det, hade värsta paniken. Iallafall, var med mamma i Skärholmen idag. Fick köpt tröjan och jackan på bilden nedan. Träffade Carro där också. Usch, min svenska är säkert jätte kass idag, orkar inte tänka. Men ikväll är det idol, längtar fan. Glöm inte bort att klicka på bilden lite längre ner i bloggen för att hjälpa Maria att komma längre upp i listan! Det var nog allt, nu ska jag hämta nått att dricka.

Image and video hosting by TinyPic
Fail

Kommentarer
Postat av: margit

jajajaaja lars e din. bara din! <3

2008-10-31 @ 23:33:03
URL: http://kentdisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0