I know I'll see your face again

Blir gaaalen. Vill ha något att göra?! Har mest suttit och sjungit hela dagen,
kollat lite på idol och varit här vid datan. Hehehe, vill till idol igen nästa vecka!
Jaaa, jag har fått idol feber. o: Men Lars och Johan är ju bara hur bra som helst..
Mamma hämtade föresten ut biljetterna till High School Musical 3 premiären som
är nästa onsdag. :D Ser fram emot det.
Imorgon är det skola igen.. aghh! Orkar verkligen inte, längtar tills höstlovet, vilket är om
3 veckor, tror jag? Innan det kommer vi ha ett till engelska prov och matte prov också
tror jag. Vi har ännu inte fått veta våra resultat i de förra proven. >> I wanna knoooow.
Äh, nu ska jag ta och gå och göra ingenting som vanligt, puss!

*uppdaterar*

Följ min blogg med bloggkoll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0