29 Oktober

Jag är glad, jag är glad, jag är glad!
Idag åkte Sofia hem igen. Men innan det gick jag och träffa Maria utanför idolernas hotell. Där var det massa tjejer alltså. o: Anyways, det jag vill få sagt är att Kevin är världens bästa Maltes, Lars världens mysigaste.. snubbe(?), Robin B världens stelaste (men han luktar gott!) och Johan Palm.. ja, han måste vara världens charmigaste. Han pussade mig på kinden innan vi tog kort. Så jävla gullig! Kevin satt och prata med oss ganska länge, och en tv4 fotograf bad oss typ krama om Kevin och kolla på honom när han tog kort. Då han ba "Hollywood baby!" hahaha, så söt. När vi pratade klart med Johan så gick vi fram till Lars som typ stod andra sidan huset, och hälsade och så. Hankan också vara så söt. Det var väll det! Ne just det, vi gav Johan vår present till honom. Han bara "Åhhh jag ääälskar presenter" så kramade han oss igen. När han sedan gick in i hotellet öppnade han presenten och visade någon tjej som stod där med honom, sedan gav han oss tummen upp och en slängskyss! Haha. Så han verkade gilla den iallafall. Hoppas han har på sig det någon gång. Äh, nu ska jag sluta plåga er med all text, ha det bra.


Klicka så blir bilderna större.

Kommentarer
Postat av: H

<3

2008-10-29 @ 19:46:08
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/
Postat av: margit

ja Johan älskar dig med! :D

2008-10-29 @ 20:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0