10 Oktober

Har varit en rätt så rolig dag, alltså.
Vi hade sovmorgon idag, och det ända vi gjorde var egna hudkrämer. o_ o
Iallafall, har typ varit med Carro nu hela dagen, vi köpte lite gott och satt vid datan
och nyss så kollade vi på idol. Helt ärligt, vad hände med Lars? Well, han var väll nervös.
Alla andra var rätt tråkig, förutom Johan och Alice. De var verkligen bra!

Image and video hosting by TinyPic
Johan Palm som kramar om Yazmina..

Äh, nog om idol. Jag är rätt sugen på nudlar nu. o: Haha. Idag är jag extra tjock!
Justja, glömde berätta det viktigaste, vi hade skolfoto idag! Hoppas jag såg bra ut.
Nej nu ska jag dra. Tjaaa. :>

Kommentarer
Postat av: aidi

kramar om yasmina? o:

2008-10-11 @ 12:23:42
URL: http://aidilutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0