Tekitteln

Erhm.. ja det ordet har fastnat i mitt huvud, ända sen jag övade på några repliker med teater gruppen! :'D Jag kunde inte uttala det eftersom jag inte ens hade en aning om vad det var.. nu vet jag.Tack till alla som hjälpt mig att klicka! Ligger bra till nu. Kommer nog inte vinna, men iallafall få en idol bok. XD Justja, imorgon hoppas jag att Johan åker ut. Först och främst så är han är inte bättre än de som är kvar, okej, bättre än Robin är han! För det andra så vill jag att han ska uppträda på loser turnén på lördag. Vet ni vem som kommer och ska gå med mig? Jo, Lise. :D Glad jag blir. Jag lovar Lise, dissade inte dig med flit förra gången. *: Ska träffa Maria där också om jag minns rätt.. Nu ska jag inte döda er med mer text, ska återgå till att läsa min bok nu. Auf Wiedersehen.

Kommentarer
Postat av: megumi

yeeeeey! när, var hur, varför ska vi ses imorn? ;>

2008-11-28 @ 20:49:04
URL: http://megumi.blogg.se/
Postat av: H

Trodde du vill att Johan skulle vara kvar?

2008-11-28 @ 22:17:39
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0