Decode



Har drogat låten i ett par dagar nu. Den är sjukt bra och Hayley är sjukt snygg! Om ca 20min ska vi åka in till Heron, filmen börjar 18.10. Innan det ska vi nog hinna med att klicka åt mig för att vinna biljetterna till idol genom Media Markts alla datorer.. XD Det gjorde jag och Mirre i förrigår också. Ser verkligen fram emot filmen, berättar vad jag tyckte om den och så sen. Den kommer nog absolut inte vara bättrre än boken eftersom att det står så mycket och detaljer där som inte går att vara med i filmen. Det var btw rätt så lugnt och skönt i skolan idag.. två timmars hemkunskap; jätte god mat gjorde vi!, två timmars SO; där vi kollade på en film om första världskriget och två timmars NO; där vi snacka mycket om kemiska reaktioner och sådant.. vi snacka även om hur vi ska skulle nå de högre betygen osv. Nu är det äntligen helg iallafall!

Kommentarer
Postat av: H

myslåt! <3



btw smartgrej med att göra sådär med alla datorer på mediamarkt.

2008-11-21 @ 18:33:13
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0