Bakar kaka

Just nu så håller jag på att hjälpa mamma att baka kärlekskaka. :D Okej inte just nu, nu sitter jag ju här.. hahah. Kakan är i ugnen och jäser för tillfället. Längtar tills den är klar. *dregglar* Tack till allihop som hjälpt mig och klickat för att jag ska kunna vinna idol biljetter, men det kommer jag inte göra, ligger 7:a just nu så.. imorgon startar ju en ny tävling. Justja, har inte ens uppdaterat om vad jag gjort sen i torsdags, lol. I fredags efter skolan åkte jag iallafall med Carro till stan, vi letade efter Tokyo Stop, i regnet, som vi hittade efter ca 50 min. Då var det stängt. Snacka om besvikna vi blev! Haha, vi satte oss iallafall på Seven Eleven och åt och så, så gick vi runt lite. Vi gick och köpte B&J, chips och julmust till idol sedan också. Det var möööjsigt. Alice var lätt bäst i fredags! Synd att Robin E åkte, skulle varit Anna. Igår, vad gjorde jag igår? Ne det kommer jag inte ens ihåg. Nu ska jag fortsätta hjälpa till med bakningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0