9 November

Har inte skrivit så mycket här i bloggen på sistone, har helt enkelt inte orkat eller haft något intressant att skriva om. Idag har jag iallafall bara varit hemma och så. Kollade på en film av Goro Miyazaki (Världsberömda Hayao Miyazaki's son) som heter "Tales from Earthsea", den var rätt bra. Igår kollade jag då på Hayao Miyazakis film "Kikis expressbud", den var inte lika bra, fast bra var den iallafall, hahaha. Kanske passar mer för yngre.. Har även börjat kolla på "Gachi Baka", en japansk drama som Carro tipsade om mig. Den är bra men påminner alldeles för mycket om "Gokusen", en annan japansk drama jag sett. Nog om det! Imorgon är det skola igen.. fan jag orkar inte, känns inte ens som om jag haft helg.. längtar till jullov! Baaara 6 veckor kvar. Försöker skriva en önskelista, för mamma vill det, men det går inte så bra. Nu ska jag inte plåga er med mer text.

Klicka HÄR för att hjälpa mig vinna biljetter till idolfinalen, sprid gärna länken åt mig också.
Men, ni kan inte börja klicka försen imorgon (Måndag, 10 nov)
kom ihåg att ni kan klicka igen när det gått ett dygn! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0