13 November

Jag kom precis hem efter ha varit på gymnasie mässan i Älvsjö. Det var väll intressant men det blev liksom tråkigt att bara gå runt i två timmar. Fick så himla mycket papper att jag inte vad jag ska göra av det! Ska slänga en hel del men de som intresserar mig, dvs om media, ska jag läsa. Nu så ska jag gå och läsa lite om ww1, sedan ska jag väll göra något annat tråkigt, hahah. Fan vad jag hatar det här regn vädret btw! Nu måste ju platta håret också, igen.

Det är just nu 41 dagar kvar till julafton, 49 dagar kvar till nyår och
126 dagar kvar till An Cafe konserten.

Kommentarer
Postat av: charlotte

sv: tack :* jag klickar på din också.

2008-11-13 @ 17:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0