Söndag

Idag har det hänt mycket.. först så vaknade jag ganska tidigt. Loggade in på datan sen och så och snackade med Lise, vi var inne på japanska stickam och DÄR händer det grejer. XD De tyckte att vi var kawaii swedish girls osv. Sen kom Mirre och vi pluggade och så ett tag. Efter det drog jag och mamma till Heron City, där såg vi VÄRLDENS konstigaste grabb. Han gick runt och sjöng opera hela tiden, helt ensam. Han sjöng så jääävla högt i en massa olika toner, alla bara stirrade på honom. Det var så sjukt kul! Han typ ställde sig och stirra rätt i väggen samtidigt som han sjöng, eller skrek eller vad man nu ska kalla det. Naja, vi gick och kollade på Twilight, igen, den var typ bättre den här gången än sist! I love it. Nej nu mår jag så dåligt att jag måste gå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0