Idol

En tjej från Idol ringde mig nyss, hon var jätte trevlig! Hon frågade en massa frågor om evangemanget i Heron City, om vad jag tyckte och så. Det var kul. XD

"Nu ska jag fråga en massa saker så får du säga om du tror det är sant eller inte"
"Okej.. o:"
"Säljer Dustin Home heminredning?"
"Jaa"
"*skrattar*"
"Aha var det fel? XD"
"Jaa, hahah"

Nu tycker jag att ni ska klicka på bilden här under, vänta i 5 sekunder tills ni kommer till Lars blogg och sedan är allt klart. Då hjälper ni mig vinna final biljetter. Tack föresten till alla er som klickat tidigare, kom 3:a. :D

Image and video hosting by TinyPic















Kommentarer
Postat av: Charlotte

haha, dom ringde mig också fast efter gbg. men då frågade dom typ mer om riktiga tv-idol. eller ja. det var jobbigt :c



btw klickar jag varje dag (y)

2008-12-01 @ 22:27:07
Postat av: johanna

vad fin blogga asså :=)

2008-12-04 @ 16:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0