Home, sweet home

Så var man då äntligen hemma igen. Pontus följde med, och imorn ska vi på bio. Kanske blir bond filmen, om Pontus får bestämma då alltså. Jag ska köpa min iPod då också. Can't wait! Vi har suttit och kollat på Cops, Simpsons, 2½ men och på A shot at love with Tila Tequila, väldigt underhållande! Då och då har vi suttit här också, förstås. Sitter och dregglar över att par nya Miyavi bilder jag hittat, han ser så bra ut utan piercingarna. Anyways, ska nog dra och läsa "Ljudet av ditt hjärta" nu. Ligger på kapitel 15 eller 16, minns inte riktigt. Ganska långt för att ha läst i två dagar tycker jag. Nu slutar jag skriva.

Kommentarer
Postat av: H

nizz.

vad blire för färg på ipoden? :>

2008-12-30 @ 13:08:40
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0